duminică, 13 martie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 13 Mar 2011

Posted: 13 Mar 2011 03:43 PM PDT
Lucrari de primavara in gradina vietii tale
Hei, primăvara ne bate la uşă!
În câteva zile ne va desfăta simţurile cu minunatul spectacol al renaşterii.
Nu cred că este om care să nu găsească ceva frumos în tot acest proces al revenirii la viaţă. Puţini sunt însă cei care se alătură naturii şi pregătesc terenul pentru roadele acestui nou an.
Eu vreau să îţi reamintesc azi că ţăranul nu se bucură doar de ziua mai caldă, mai lungă, de explozia de culoare, de mireasma parfumului, de scăderea cheltuielilor cu întreţinerea. El aşteaptă cu nerăbdare să-i permită vremea să-şi cureţe terenul, să împrăştie îngrăşământul, să planteze seminţele ce-i vor aduce recolta în acest an.
Dacă vrei ca grădina vieţii tale să fie una îngrijită, roditoare, te invit să ne alăturăm şi noi naturii şi să ne facem lucrările de primăvară în grădina interioară. Cum?

Posted: 13 Mar 2011 03:30 PM PDT
O
 zi buna 14 martie
Foto: anemoneprojectors | Flickr.com
Azi aleg să creez, azi aleg să experimentez, azi aleg să descopăr şi să mă las descoperit, azi aleg să mă las surprins. Doar refuzând să mă las consumat de viaţă voi reuşi să îmi trăiesc viaţa.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
… că nu există garanţii în viaţă … exceptând faptul că orice lucru se întâmplă din motivele cele mai bune ale lui Dumnezeu. Dacă ai nevoie să ştii că totul “va ieşi” bine, înainte să te apuci de ceva, nu te vei apuca niciodată de acel ceva. Totuşi “a sări în = a te apuca de ceva” este cel mai interesant şi cel mai aventuros aspect al vieţii. Nu îţi nega ţie însuţi acest lucru. Lasă-l să se întâmple. Ai încredere că Viaţa îţi va aduce beneficii independent de ceea ce se întâmplă.
Ştii exact de ce citeşti acest mesaj chiar acum …
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

“Când nu mai aveam nimic de pierdut, am primit totul. Când am încetat a fi cine eram, m-am regăsit pe mine însămi. Când am cunoscut umilinţa şi supunerea, am devenit liberă.”
Paulo Coelho

De ce orăcăie broaştele fericite?
Pentru că ele pot mânca ce le bâzîie.

BRUNO FERRARI - Melodii frumoase

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu