vineri, 4 martie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 4 martie

Posted: 03 Mar 2011 02:35 PM PST
O
 zi buna 4 martie
Foto: Nana B Agyei | Flickr.com

Gândul pozitiv al zilei:

Lucruri minunate se întâmplă atunci când îmi permit să fiu eu însumi şi să dau curs pasiunilor mele.

Rugăciunea zilei:

Doamne, îţi mulţumesc pentru că în momentele de rătăcire îmi arăţi calea prin ceea ce trezeşti în mine, prin situaţiile şi oamenii pe care mi-i scoţi în faţă.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… că fericirea, aceasta maestră de ceremonii în dansul vieţii, ne îndeamnă pe fiecare prin toate labirinturile ei şerpuitoare, dar nu ne duce pe nici unul dintre noi pe aceeaşi cale. Charles Caleb Colton a spus asta, şi avea dreptate. Aşadar, întrucât nu există O Singură Cale de a găsi fericirea, de ce să nu  o cauţi în modul cel mai plăcut pentru tine? De ce să nu îţi urmezi pasiunea, chiar dacă ceilalţi îţi spun că eşti nebun de legat? Chiar acum îţi spune cineva asta? Nu-l asculta. Nu asculta aşa ceva! Vocea precauţiei habar nu are ce este bucuria adevarată. Care e bucuria să faci ceva despre care nu există nici o îndoială că poţi să faci? Unde este plăcerea în asta? Mai bine încearcă ceva unde există riscul să greşeşti. Asta numesc eu trăitul vieţii.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Buddha: “Munca ta este să descoperi propria lume, iar apoi să i te dedici cu toată inima ta.”

Bancul zilei:

Un tip dorea să plece într-o vacanţă, dar nu ştia ce să facă cu câinele său. Aşa că scrie managerului unui hotel şi îl întreabă pe acesta dacă permite accesul câinilor în hotel.
A doua zi primeşte răspunsul din partea managerului:
− Stimate domnule, am lucrat în această branşă de mai bine de treizeci de ani şi niciodată nu am fost nevoit să chem poliţia pentru a calma un câine agitat şi turbat la fragedele ore ale dimineţii. Până acum nici un caine nu a încercat să-mi dea cecuri false. Niciodată un câine nu a dat foc aşternuturilor pentru că şi-a uitat ţigara aprinsă în pat. Nu am găsit niciodată în bagajul unui câine prosoape şi scrumiere care să apartina hotelului. Aşadar, câinele dumneavoastră este binevenit la noi.
P.S. Dacă îmi promiteţi că veţi fi ascultător, atunci îl puteţi însoţi şi dumneavoastră.

Muzica zilei:

=> Au, mama ei de viata – Super mini colaj muzica etnoAu,mama ei de viata - Super mini colaj muzica etno

Asculta mai multe audio populara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu