sâmbătă, 10 martie 2012

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 9-11 martie

Posted: 09 Mar 2012 08:52 AM PST
Foto: Photoxpress.com
Foto: Photoxpress.com
Încă frigul ne mai dă de furcă, dar primăvara e pe cale să ni se dezvăluie. În aceste momente, eu te invit să îndrăzneşti să îţi alegi un vis… un vis măreţ, un vis care îţi face inima să cânte, un vis care te energizează.
Copiii sunt un atelier de vise şi uite bucuria care emană din ei! Noi de ce am fi altfel?
Am învăţat ca a visa egal cu a primi, şi cum de multe ori nu am primit ce am visat, am renunţat să mai ne folosim de puterea viselor noastre. Dar a visa este egal cu a primi. A primi energie, a primi inspiraţie, a primi ghidare, a primi putere… mă opresc din enumerare că ai înţeles ce am vrut să zic, şi de ce nu, chiar lucrul la care ai visat sau poate ceva mult mai de pret decat ai fi indraznit tu sa iti inchipui!
Trebuie doar să ştii să te foloseşti de puterea de a visa, să pui energia entuziasmului şi a imaginaţiei în mişcare, nu să te agheţi, împovărezi cu greutatea a ceea ce nu ai şi îţi lipseşte.
Aşadar intri în joc? Dacă da, alege un vis, cel mai drag inimii tale, dă-i un nume, caută o poză sgestivă pentru el pe Google images pentru a o avea aproape şi a te inspira.
Nu căuta vise bazate pe ce e posibil acum, nu căuta vise bazate pe ce alţii îşi doresc pentru tine, pe ce trecutul tău îţi şopteşte că e realist. Inima are nevoie de spaţiu, de nemărginire, de loc să se extindă pentru a putea bate mai tare, pentru a-ţi da forţă… pentru a-ţi da viaţă, nu doar pentru a te ţine în viaţă.
Priveşte ochii plini de viaţă ai copilei din imagini şi spune-ţi “Şi eu întreţin vie flacăra aceea interioară, viaţa din mine”.
Şi nu uita să ne molipseşti cu visul tău. Lasă un comentariu la mesajul de azi pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu