luni, 31 ianuarie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 31 ianuarie

Posted: 30 Jan 2011 02:23 PM PST
O
 zi buna 31 ianuarie
Foto: Ernst Vikne ~ Flickr.com

Gândul pozitiv al zilei:

Sunt norocos atunci când devin conştient şi mă folosesc de forţa ce sălăşluieşte în interiorul meu.

Rugăciunea zilei:

Doamne, ajută-mă să-mi recapăt puterea de a crede, de a spera, de a visa şi, astfel, să-mi spulber neîndoielile şi fricile.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că niciodată nu este liniştitor să te uiţi la viitor cu frică. Edward H. Harriman a spus asta şi avea dreptate. Nimic nu este înfricoşător decât atunci când mintea îl face să fie aşa. Pot să spun cu sinceritate ca probabil în 95% din cazurile când mi-a fost frică, a reieşit că nu era cazul. Dar chiar şi în cazul când totuşi se întâmplă acel lucru de care îţi era frică… şi ce dacă? Iarăşi, în 95% din cazuri lumea ta nu se va destrăma, viaţa ta nu va fi pusă în pericol. Aşa că lasă frica la o parte. Las-o să treacă… Şi fă astfel loc pentru un mâine surprinzător.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Norman Cousins: “Oamenii nu sunt nicicând mai nesiguri ca atunci când devin obsedaţi de temerile lor, sacrificându-şi visurile.”

Bancul zilei:

- Iertaţi-mă Sir, dar am impresia că vă caută cineva la telefon.
- Cum ai impresia, John? Sau mă caută cineva la telefon sau nu mă caută!
- Vedeţi Sir, când am ridicat receptorul, vocea de la celălalt capăt a spus: “Tu eşti, caraghios bătrân, chel şi idiot?”

Muzica zilei:

=> COLAJ – 11 melodii superbeCOLAJ - 11 melodii superbe sper sa va placa aceasta selectie cu SPIN,PRAF IN OCHI,ZOB SI O ZONE[AUDITIE PLACUTA]

Asculta mai multe audio blues




Posted: 30 Jan 2011 12:15 PM PST
Puterea unei incurajari | Povestiri cu talc pe Ozibuna.net
Puterea unei incurajari | Povestiri cu talc pe Ozibuna.net
Dante Gabriel Rossetti, artist şi poet faimos al secolului al XIX-lea, a fost abordat la un moment dat de un om mai în vârstă. Acesta avea la el câteva schiţe şi desene pe care l-a rugat pe Rosetti să le privească şi să îi spună dacă au vreo valoare, sau dacă măcar anunţau un potenţial talent.
Rosetti le-a privit cu atenţie şi şi-a dat seama imediat că erau fără valoare, fără nici un semn al vreunui talent artistic. Dar Rosetti era un om bun, şi i-a spus bătrânului, cât mai blând cu putinţă, că picturile aveau o valoare redusă. I-a părut rău, dar nu îl putea minţi pe acel om. Bătrânul a fost dezamăgit, dar a părut să se aştepte la concluziile lui Rosetti.
Şi-a cerut scuze că i-a răpit din timp şi l-a rugat să mai privească nişte desene, de această dată, ale unui tânăr student. Rosetti s-a uitat la al doilea set de desene şi imediat a fost entuziasmat de talentul pe care-l ascundeau. Acestea sunt bune, a exclamat. Tânărul are talent. Ar trebui ajutat şi încurajat în cariera sa artistică. Va avea un viitor strălucit dacă va munci din greu şi nu va renunţa.
Rosetti a observat cum bătrânul a fost profund mişcat de aceste cuvinte.
- Cine e tânărul artist? a întrebat. Fiul tău?
- Nu, a spus cu tristeţe bătrânul. Sunt eu, cel de-acum 40 de ani. Dacă aş fi auzit atunci cuvintele tale… Pentru că, vezi tu, am fost descurajat şi am renunţat prea devreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu