vineri, 18 martie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 17 martie

Posted: 16 Mar 2011 03:18 PM PDT
O
 zi buna 17 martie
Foto: Alan Vernon | Flickr.com
“Căutăm ceea ce fuge de noi şi fugim de ceea ce ne caută.”
Henri-Frederic Amiel

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
… că nu eşti aici ca să aduni posesiuni lumeşti. Nu te îngrijora din cauza lor. Concentrează-ţi atenţia asupra scopului divin – evoluţia sufletului tău – şi vei găsi pacea în cadrul existenţei pe Pământ. Nu va trebui să te gândeşti nici măcar o secundă pentru a şti de ce ai primit acest mesaj astăzi.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

Doamne, dă-mi curajul necesar pentru a vedea lecţiile pe care trebuie să le învăţ în această viaţă, şi ajută-mă să le descopăr cât mai repede învăţămintele pentru a putea evolua.

=> Nelly Furtado – In God’s Hands
“Am uitat despre dragoste, am uitat despre credinţă, am uitat despre încredere, am uitat despre noi.”

Posted: 16 Mar 2011 08:58 AM PDT
Un obicei ce aduce viaţă în viaţa ta!
Un obicei ce aduce viaţă în viaţa ta
În zilele de azi avem confort, dar avem parte de mai puţină bucurie, ne câştigăm pâinea, dar nu o putem digera, comunicăm mai des, dar suntem mai singuri. Suntem mai tot timpul grăbiţi, neliniştiţi şi nemulţumiţi. Îngrijorarea e ca un ciocan ce bate direct pe creierul nostru. Ajungem să ne îngrijim necazurile cu atâta dedicare, asemeni unei mame ce-şi îngrijeşte pruncul.
Greutăţile, mulţimea de responsabilităţi, super-pretenţiile… “ceaţa” din noi şi din jurul nostru ne îmbătrânesc şi ne îmbolnăvesc mai repede decât vârsta. Şi cu toţii avem parte de toate acestea din plin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu