miercuri, 2 martie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 2 martie

Posted: 01 Mar 2011 02:20 PM PST
O
 zi buna 2 martie
Foto: Nathan Siemers | Flickr.com

Gândul pozitiv al zilei:

Lipsa de vitalitate, boala, încep în mintea şi în sufletul meu. Schimbându-mi tiparele negative mentale şi emoţionale, şi înlocuindu-le cu unele pozitive, voi schimba energia ce curge în interiorul meu şi voi da noi forţe corpului meu.

Rugăciunea zilei:

Doamne, iubirea Ta mă vindecă şi mă face întreg. Îţi mulţumesc.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că procedurile medicale nu trebuie să îţi provoace teamă când îl ai pe Dumnezeu de partea ta. Bineînţeles, aceast lucru se întâmplă tot timpul. Aşa că, de vreme ce Dumnezeu este de partea ta, nimic rău nu se poate întâmpla. Chiar de ar fi să mori, nimic nu este greşit. Moartea nu este sfârşitul lucrurilor. Pur şi simplu este doar ziua Continuării.  În ceea ce priveşte medicamentele, precum şi problemele medicale, urmează-ţi inima, ascultă-ţi sufletul, urmează un sfat bun, iar apoi fă ceea ce simţi intuitiv că este bine să faci. Ştii exact de ce ai primit acest mesaj astăzi.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Charles Simmons: “Boala este încălcarea legilor naturii”

Bancul zilei:

Un scoţian se îmbolnăveşte grav. Medicul i-a explicat că numai un tratament special i-ar putea salva viaţa.
- Şi cât ar costa?
- 2000 de şilingi.
- Doctore, e prea mult! Mai lăsaţi din preţ, pentru că la biroul de pompe funebre am primit o ofertă mult mai avantajoasă.

Muzica zilei:

=> CHRIS de BURGH – The road to freedomCHRIS de BURGH - The road to freedom

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu