miercuri, 30 martie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 21 martie

Posted: 20 Mar 2011 03:10 PM PDT
O
 zi buna 21 martie
Foto: Alan Vernon | Flickr.com
“Nu acord nici un fel de importanţă lucrurilor pe care alţii le ridică în slăvi sau le condamnă. Eu pur şi simplu îmi urmez instinctul.”
Wolfgang Amadeus Mozart

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
…că evenimentele acestei zile te vor apropia şi mai mult de Dumnezeu. Exact pentru aceasta au fost evenimentele proiectate şi le vei experimenta exact în acest sens, dacă îţi vei permite să o faci. Totul se reduce la a-ţi deschide ochii la ceea ce se întâmplă cu adevărat (în comparaţie cu ceea ce se pare că se întâmplă). Nu judeca după aparenţe.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

“Unde este viaţa pe care am pierdut-o trăind? Unde este înţelepciunea pe care am pierdut-o în cunoaştere? Unde este cunoaşterea pe care am pierdut-o în informaţie? ”
Thomas Stearns Eliot

Femeile – sunt nişte creaturi slabe, fără apărare, de care nu ai scăpare.

SOPHIE ZELMANI - Un colaj pentru voi ...

Asculta mai multe audio blues

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu