luni, 18 aprilie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 18 aprilie

Posted: 17 Apr 2011 10:45 PM PDT
O zi buna 18 aprilie
Foto: René van Linde | Flickr.com
E vremea pentru a face curăţenie în viaţa mea, făcând astfel loc pentru noi experienţe. Decid ce contează cu adevărat şi spun “nu” activităţilor care nu-mi servesc. Elimin ceea ce îmi risipeşte timpul şi găsesc momente pentru a gândi, a mă relaxa, a mă distra.

“Pe lângă arta nobilă de a duce lucrurile la bun sfârşit, există şi nobila artă de a lăsa lucruri nefăcute. Înţelepciunea vieţii constă în eliminarea a ceea ce nu e esenţial.”
Lin Yutang

“Abilitatea de a simplifica înseamnă să elimini ce nu e necesar astfel încât ce e necesar să poată ieşi la iveală.”
Hans Hofmann

Un bărbat stătea pe verandă cu soţia sa. La un moment dat, spune: “Te iubesc!”
Soţia răspunde: “Vorbeşti tu , sau berea din tine?”
Bărbatul: “Eu vorbesc… cu berea…

Cocktail Muzical ! (colaj)

Asculta mai multe audio acustica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu