joi, 5 mai 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 5 mai

Posted: 04 May 2011 03:02 PM PDT
O zi buna 5 mai
Foto: Kyle Kruchok | Flickr.com
„O emoţie se asemănă cu o persoană care vine îţi bate la uşă pentru a-ţi transmite un mesaj. Dacă mesajul este urgent, bate mai tare. Dacă este foarte urgent, bate şi mai tare. Dacă nu răspunzi, va bate din ce în ce mai tare până vei deschide uşa, apoi îţi va transmite mesajul. Dacă înţelegi măcar o parte din el, înseamnă că ai ajuns să cunoşti o parte din tine. Te-ai schimbat, iar emoţia şi-a făcut treaba.”
Paul McKenna

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
… că viaţa este un joc de bumerang. Gândurile noastre, faptele şi cuvintele se întorc la noi mai devreme sau mai târziu cu o acurateţe incredibilă. Florence Scovel Shinn a spus asta şi avea dreptate. Aşa că, înainte să gândeşti, să faci sau să spui ceva – imaginează-ţi cum ţi-ar plăcea să primeşti ceea ce trimiţi. Apoi, du-te mai departe. Decide înainte ce ţi-ar plăcea să primeşti … şi apoi trimite. Cu intenţie. Aceasta este, să dai sau să produci în viaţa altuia ceea ce ţi-ar plăcea ţie să experimentezi în acest moment. Apoi… priveşte magia.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

Melodii ...Pentru tine... - .

Asculta mai multe audio blues


Posted: 04 May 2011 09:08 AM PDT
Ai primit un mesaj
Ai primit un mesaj | Meditaţii pentru suflet
În fiecare zi mai tai jos de pe lista o frică sau o prejudecată dobândită de mult timp şi cu fiecare tăiere simt o uşurare. Zilnic ni se dau situaţii menite să ne ajute să conştientizăm, zilnic ni se oferă răspunsul la întrebările care ne frământă, iar dacă nu le vedem e pentru că nu căutăm unde trebuie mesajele.
E ca şi cum ai şti că trebuie să primeşti un mesaj dar nu cauţi decât în cutia poştală. Poate acel mesaj a ajuns şi altcumva la tine, poate prin telefon, printr-un porumbel, însă n-ai verificat toate variantele.
Când eram mică, neexistând internet sau telefonie mobilă, obişnuiam împreună cu prietena mea cea mai bună să ne scriem bileţele pe care le lăsam sub pragul de la uşă. Ne scriam zilnic şi abia aşteptam să văd ce mi-a scris nou. Într-o zi când aşteptam răspuns de la ea şi am verificat sub prag nu era niciun bileţel.
Zilele au trecut şi nu mai primeam nimic, întristându-mă ca o fetiţă cu ochii mari şi plini de dezamăgire ce eram. Apoi ne-am întâlnit şi i-am reproşat absenţa, însă ea mi-a spus că nu a încetat nicio zi să-mi scrie. N-am crezut-o şi am plecat dezamăgită, dar când să intru în casă am văzut femeia de serviciu de pe scară cum mătura un bileţel de sub prag. Aceasta mutase toate bileţelele de la prietena mea sub ghiveciul unei flori de lângă uşa apartamentului în care locuiam.
Lumina s-a aprins din nou în ochii unei fetiţe pentru care acea legătură de prietenie însemna enorm. Am început să culeg toate bileţele cu scrisul mare specific unui copil şi să le citesc cu atâta fericire în inimă.
Cred că de multe ori ne grăbim să judecăm, ne grăbim să ne urcăm în barca dezămăgirii. Dacă ne schimbăm unghiul din care privim, soluţia devine vizibilă la orizont. Dacă aştepti un mesaj, fie că îl aştepti de la Univers, de la Dumnezeu, de la cineva drag sau chiar de la tine, asigură-te că ai verificat toate locurile şi situaţiile prin care acel mesaj putea ajunge la tine. Acesta există şi abia aşteaptă să fie citit…de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu