vineri, 6 mai 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 6 mai

Posted: 05 May 2011 10:34 PM PDT
O zi buna 6 mai
Foto: nicolas_gent | Flickr.com
“Speranţa nu e o promisiune că ceea ce tu îţi doreşti se va împlini – este o invitaţie să te bucuri de posibilitatea a ceea ce îţi doreşti în timp ce tu negociezi cu viaţa rezultatul final.”
Michael Neill

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi grijă.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu tovarăş.”
Charlotte Davis Kasl

Un cuplu trece prin faţa unei cofetării:
- Mmmmm ce bine miroase, spune ea………..
- Dacă vrei mai trecem odată!

...Melodii... - .

Asculta mai multe audio blues

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu