vineri, 17 februarie 2012

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 17-19 februarie

Posted: 17 Feb 2012 12:45 AM PST
Foto: Photoxpress.com
Foto: Photoxpress.com

Profit de fiecare ocazie ce mă ajută să-mi depăşesc limitele şi să experimentez minunăţia vieţii!



Posted: 17 Feb 2012 12:41 AM PST
August Rush (2007) | Lectii de viata din filme pe Ozibuna.net
August Rush (2007) | Lectii de viata din filme pe Ozibuna.net
Tânărul chitarist Louis şi violoncelista Lyla se întâlnesc într-o noapte magică în Washington Square. Aceştia sunt obligaţi să se despartă lăsând în urma lor un copil, August Rush, care la 10 ani ajunge să-şi câştige pâinea cântând pe străzile New York-ului. Tânărul este fericit alături de un bărbat misterios care l-a crescut, însă cea mai arzătoare dorinţă a acestuia este să ajungă să-şi cunoască părinţii adevăraţi.
Un captivant film despre viaţă, despre muzică, despre destine.
Citate din film
“Ascultă. Auzi ? Muzica… E în vânt… E în aer… E în lumină. Se află în jurul nostru. Trebuie doar să îţi deschizi sufletul. Trebuie doar… să asculţi.”
“Ştii ce e muzica? E ceea ce ne aminteşte că există şi altceva în afară de viaţa asta mizerabilă. E o legătură între toţi oamenii, oriunde s-ar afla. Chiar şi pe stele.”
“Ştii ce e acolo, afară? O muzică ascunsă. Interpretată de întreaga natură. Ţine de legile fizicii din Univers. E un ton ridicat, o energie, o undă sonoră şi dacă nu o captezi… n-o vei auzi niciodată. Oare de unde vine? Ceea ce aud eu… E în jurul nostru, adică… intră în noi… în unii dintre noi. Nos sigue. E invizibilă. Dar o poţi auzi.”
“Uneori lumea încearcă să mă convingă să renunţ… dar eu cred în muzică, aşa cum alţii cred în poveştile cu zâne. Îmi place să-mi imaginez că o ascult cântată de mama şi de tata. Ei spun că nu sunt aici, dar eu ştiu că sunt. Şi aşa e. Poate aşa s-au găsit unul pe celălalt. Poate aşa m-au găsit şi pe mine.”

Clic aici pentru a viziona trailerul

Recomandare făcută de Îngeraşul iubirii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu