duminică, 20 mai 2012

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 15 mai

Posted: 15 May 2012 12:49 AM PDT
Foto: rachel_thecat | Flickr.com
Foto: rachel_thecat | Flickr.com
“Disconfortul poate fi productiv şi un stimulent puternic pentru schimbare. Vor exista momente când vei fi nevoit să permiţi sau să creezi disconfort pentru a obţine un final fericit.” 
Bruce Hyland

“Cei ce nu schimbă nimic nu devin nimic. Viaţa nu va fi servit împlinirii lor. Iar timpul curge pentru ei asemenea unui pumn de nisip, pierzându-l.”
Antoine de Saint Exupery

Jack şi Max ies de la biserică. Jack se întreabă dacă e OK să fumeze în timp ce se roagă.
Max răspunde, “De ce nu întrebi preotul?”
Şi Jack se duce şi-l întreabă:
- “Sfinţia ta, pot să fumez când mă rog?”
Dar preotul spune:
“Nu, fiule nu se poate. E o lipsa de respect pentru religia noastră.”
Jack se întoarce la prietenul lui şi-i spune ce i-a spus preotul.
Max spune: “Nu mă miră. Ai pus greşit întrebarea. Ia să încerc şi eu.”
Şi Max se duce la preot şi îl întreabă:
- “Sfinţia ta, pot să mă rog în timp ce fumez?”
La care preotul răspunde:
“Bineînţeles fiule. Bineînţeles.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu