vineri, 25 mai 2012

OZB la capat de drum, si un nou inceput / Posted: 25 May

Posted: 25 May 2012 12:52 AM PDT
Foto: Photoxpress.com
Foto: Photoxpress.com
În august 2008 am pus online primul mesaj OZB.
Am iniţiat Ozibuna.net, un proiect tare drag sufletului meu, din dorinta de a impartasi lucruri care sa ne ajute sa vedem partea frumoasa, pozitiva a vietii si care sa ne sustina si incurajeze atunci cand suntem pusi la incercare. Mi-am folosit cunostintele de webdesign si pasiunea pentru dezvoltare personala pentru a crea aici un locusor sper eu placut si in acelasi timp util tuturor celor care ii calca pragul.
De atunci, cu mici pauze, intarzieri in unele zile, trimit din Cluj-Napoca cu mare drag, salutul meu de O zi buna. Ozibuna.net este “blogul” meu pe care eu il administrez si intretin, pe care adaug ceea ce mi se pare frumos si util. Este modul meu de a da mai departe din ceea ce eu am primit, din cu ce eu am fost binecuvantata.
Azi am sa-ti fac o marturisire.
Anul 2011 si lunile de pana acum din 2012 au zburat parca mai repede decat oricare altele dinainte. Timpul trece repede, iar eu ma trezeam de multe ori ca ramaneam in urma cu munca, cunosti senzatia? Date fiind conditiile mi-a devenit tot mai greu sa fac O zi buna.
Am ajuns la concluzia ca asa nu se mai si e vremea pentru masuri.
Asa ca am facut schimbari… am schimbat designul, am schimbat serverul, am schimbat categoriile, am schimbat continutul mesajului zilnic. Orice am schimbat nu mi-a fost de mare ajutor. Timp nu am castigat!
In weekend, urmarind un filmulet de pe Tedx mi-am dat seama ca poti schimba ce faci sau cum faci, dar aceste schimbari nu au impactul scontat, poate de multe ori genereaza numai alte batai de cap.
Atunci insa cand ajungi la esenta, la DE CE faci ce faci, totul se transforma. Cand de ce-ul e unul puternic, e unul venit din profunzimea fiintei tale pur si simplu lucrurile se aseaza cu mult mai putin efort, uneori chiar de la sine. Simti ca esti la locul potrivit. Simti energia creatoare ce vine din interior. E o senzatie puternica ce nu poata fi descrisa in cuvinte.
De cand cu criza mi-a fost tot mai greu sa trimit mesajele.
Sunt atatea probleme grave si eu vin cu mesaje ce suna bina dar care parca sunt rupte de realitatea ce ne inconjoara. Nu ne tin de foame, nu ne platesc facturile, nu dau timpul inapoi, nu ne rezolva neintelegerile cu ceilalti, nu ne alunga singuratatea si nu fac lumea mai buna. Si atunci la ce bun toate acestea?
Dar, in ciuda framantarilor mele, in interiorul meu stiam ca viata ar trebui sa fie si distractiva.
Ca putem invata sa ne bucuram de frumusetea ei chiar si sau in ciuda greutatilor cu care ne confruntam. Nu suntem singurii care avem parte de provocari. Lipsuri, foamete, razboaie, boli, tragedii – chiar de nu ne convine fac parte din firescul vietii. Fiecare generatie in parte a avut propriile incercari. Fiecare suflet in parte e calit la scoala vietii fara de exceptie.
Si nu am fost singura.
Zi de zi mii de oameni deschideau mesejele OZB pentru a-si lua doza zilnica de optimism si buna-dispozitie. Si uite asa am ajuns la de ce-ul meu. Datorita voua oamenilor frumosi si pentru voi am prins noi puteri.
Da, voi face o noua schimbare.
Voi schimba si prin site cate ceva, dar marea si adevarata schimbare s-a produs in mintea si sufletul meu. Stiu fara urma de indoiala ca indiferent de ceea ce ne va aduce viitorul, intotdeauna vor exista oameni ca tine, ca mine, care pun pret pe viata lor, care simt ca sunt aici cu un rost, care vor sa se dezvolte, care vor sa isi aduca contributia prin ceea ce sunt, prin ceea ce fac… pentru care fiecare zi conteaza.
Ca sa nu mai lungesc, ca si asa te-am tinut cam mult azi la povesti, iata ce se va intampla de azi inainte:
De azi, O zi buna este dedicatia mea pentru oamenii ce iubesc viata si aleg sa traiasca fiecare zi pretuind miracolul de a fi.
  1. Mesajele O zi buna vor fi trimise in continuare gratuit. Le voi relua trimiterea incepand cu 1 iunie ca pana atunci sa am ragazul sa reasez lucrurile.
  2. Deoarece cum ne incepem ziua conteaza, si conteaza enorm, am in pregatire un program special menit sa ne ajute sa ne incepem fiecare zi cu vitalitate, entuziasm si claritate pentru a nu mai resimti atat de tare presiunea, lipsa de control si lipsa acuta de timp.
  3. Si… pentru a sarbatori acest nou inceput, voi pune pe un cd cele mai bune materiale OZB menite sa ne reaminteasca de miracolul vietii, sa ne inspire sa ne bucuram mai mult, mai des de viata. CD-ul OZB “Traieste fiecare zi pretuind miracolul de a fi”.
Deocamdata atat am vrut sa iti spun .Te voi tine la curent.
Sa fie un nou inceput bun!
Carmen @ Ozibuna.net



TE INVIT SA SARBATORIM IMPREUNA

"Traieste fiecare zi pretuind miracolul de a fi" e mai mult decat un simplu produs de vanzare, e CD-ul care sa marcheze aceasta noua directie O zi buna, e acel ceva pe care sa-l avem la indemana sa ne reaminteasca ca viata e frumoasa, sa nu uitam sa ne folosim intelept si cu rost timpul pe care-l avem, fiecare noua zi pe care o primim in dar.

Iata ce vei gasi pe acest CD:

- Brosura multimedia "Azi e o zi minunata" ce contine sute de citate despre viata, cuvinte de incurajare si citate ce-ti pun un zambet pe buza, toate insotite de frumoase imagini si armonioase sunete.
- Brosura multimedia "Pretuieste darul de a fi" - randuri mestesugite menite sa-ti reaminteasca ca ai venit aici pe pamant sa te bucuri de viata. Este dreptul tau! Impreuna cu imaginile si muzica ce le acompaniaza te vor ajuta sa-ti privesti viata cu alti ochi si sa traiesti fiecare zi cu entuziasm si intensitate.
- 26 "Scrisori catre sufletul tau", mesaje speciale scrise din suflet pentru suflet. Pur si simplu nu vei mai putea fi la fel dupa ce le vei citi. Iti vor deschide inima si rasfata sufletul tau ce tanjeste si el dupa atentie.
- 30 Filmuletele motivationale O zi buna. Cuvinte, imagini si note muzicale care sa-ti descreteasca fruntea, sa te relaxeze si inspire.
- eCartea motivationala "Notite pentru reusita in viata si o viata reusita" ce contine un manunchi de idei utile care sa te ajute sa iti faci fiecare zi o zi mai buna.
2 brosuri multimedia, 26 de scrisori, 30 de filmulete motivationale si o eCarte motivationala... pe scurt invataturi ce au trecut testul anilor ce te vor ajuta sa vezi noi perspective, noi posibilitati pentru a-ti imbunatati viata si a aborda pozitiv situatiile ce-ti ies in cale, imagini minunate si note muzicale armonioase ce-ti rasfata simturile, toate pentru a-ti fi la indemana ori de cate ori vrei sa iei o pauza inspirata bine meritata.

Cat costa CD-ul?

Desi materialul de pe Cd-ul "Traieste fiecare zi pretuind miracolul de a fi" este rodul multor ore de munca si resurse alocate, am hotarat sa il pun la vanzare la un pret accesibil pentru a putea bucura sufletul cat mai multor persoane. Pretul lui va fi de doar 35 lei.
Fiindca te numeri printre cititorii mesajelor zilnice am bineinteles o propunere avantajoasa pentru tine daca esti in Romania sau ai pe cineva in Romania care poate comanda pentru tine. Inainte de a pune public de vanzare cd-ul vei avea ocazia de a-l cumpara la 25 lei.
Iar daca vrei sa il faci cadou, am pregatit preturi avantajoase la un numar mai mare comandate.
La valoarea totala a comenzii se adauga taxele de curier de 11.53 lei sau taxe postale de 8 lei in cazul in care domiciliul tau nu e in zona de acoperire a curierului.
Luni voi trimite continutul cd-ului la cei de la printcd.ro pentru a le multiplica si ambala in carcasa. Cd-ul va fi gata de expediat undeva pe miercuri-joi. Primele cd-uri, cu dedicatie din partea mea, vor fi disponibile abonatilor la mesajele OZB. Intrucat in anii trecuti in cateva zile de la lansare am primit comenzi ce au depasit numarul cd-urilor pe care eu le-am pregatit, pentru a evita ca anul acesta sa se intample la fel am rugamintea de a vizita pagina de mai jos si a-mi spune daca vrei si tu sa profiti de aceasta oferta.
Multumesc pentru cooperare.
Carmen @ Ozibuna.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu