joi, 12 iulie 2012

O zi buna / 12 iulie

Posted: 11 Jul 2012 08:00 PM PDT
Foto:  Felixcasio | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos
Foto: Felixcasio | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos
ZÂMBETUL poate descreţi şi cele mai crâncene dureri ale oamenilor.
Am uitat sa fim oameni, am uitat să trăim.
Ne tulbură gândurile, grijile vieţii.
Dar uităm că nimic nu e întâmplător.
Avem posibilitatea ca şi în cele mai grele momente să găsim un motiv de a zâmbi.
Ne plângem că nu suntem fericiţi, ne văietăm că e mult prea greu…
Dar uităm să scormonim în adâncul nostru pentru a găsi adevărata fericire.
DA! Fericirea se află în noi; în micile noastre momente de bucurie.
În micile noastre realizări în care Domnul îşi pune de fiecare dată mâna pentru a ne ajuta.
De ce să zâmbim?!
Pentru că ne-am trezit în această dimineaţă. Pentru că am văzut soarele zâmbindu-ne. Pentru că ne putem bucura de tot ce ne înconjoară. Pentru că trăim!
Dacă eu zâmbesc cel de lângă mine se va simţi bine, va simţi nevoia să-mi zâmbească şi el şi astfel am câştigat un zâmbet. Dacă eu zâmbesc lângă cel trist, îşi va uita tristeţea şi se va însenina lângă zâmbetul meu. Dacă eu zâmbesc este pentru că mă simt bine şi vreau ca şi ceilalţi să aibe măcar prin zâmbetul meu un moment de bucurie.
Nu e greu; putem măcar încerca. A zâmbi poate fi egal cu a fi fericit! Depinde doar de noi…
O zi colorată numai cu zâmbete,
Cryna – abonată OZB
S-ar putea să îţi mai placă
Posted: 11 Jul 2012 08:00 PM PDT
Foto: Javier Velazquez-Muriel | Flickr.com
Foto: Javier Velazquez-Muriel | Flickr.com

“Nu încerca să te adaptezi, realitatea are o problemă.”
Lao Tse

“Între stimul şi răspuns este un spaţiu, şi în acest spaţiu sălăşluieşte libertatea noastră.”
Viktor Frankl

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
…că cel mai bun argument pe care îl poţi avea este să nu ai nici un argument. Nu te certa cu Viaţa, sau cu oricine din Viaţă. Viaţa se prezintă perfectă în fiecare moment şi fiecare persoană consideră punctul lui sau al ei ca fiind valid şi “corect”. Certându-te cu oricine dintre aceştia este fără rost şi reprezintă o mare pierdere de energie. Crează-ţi pur şi simplu alegerile viitoare.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Din cauza rezultatelor dezastruoase înregistrate la bacalaureatul de anul acesta, ministrul educației a schimbat modalitatea de răspuns la subiecte: din toamnă, elevii vor putea răspunde cu “Like”, “Comment” sau “Share”.

DE LA INIMA LA INIMA............

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu