marți, 17 iulie 2012

O zi buna / 17 iulie

Posted: 16 Jul 2012 10:44 PM PDT
Foto: Linda Cronin | Flickr.com
Foto: Linda Cronin | Flickr.com

“Cu siguranţă, că le-am permis să îmi hotărască destinul, m-au umplut de furie şi resentimente. Nu cred că ştiu să fac altceva, şi parcă sunt într-o continuă goană fără destinaţie. Cel mai trist e că m-am îndepărtat atât de tare de visurile mele, încât astăzi parcă nici nu le mai cunosc. Schimb locurile, persoanele din viaţa mea, încercând să regăsesc acel sentiment de linişte interioară, mă afund tot mai tare în dependenţe, mă afund tot mai tare în vicii, care pe moment îmi oferă acea iluzie.”
Monk

“Înţelepciunea este de a avea vise suficient de mari pentru a nu le pierde din vedere atunci când sunt urmărite.
Oscar Wilde

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
… că există o singură direcţie de mers şi asta este în sus. Ştiu că viaţa poate părea,  uneori, că ar coborî, ca şi cum totul se dărâmă/destramă. Dar ia seama la asta: când Viaţa “se destramă” lucrurile ar putea de fapt să se aranjeze foarte bine… poate pentru prima dată. Încearcă să nu vezi lucruri care nu sunt acolo – şi nu rata să vezi lucruri care sunt de văzut… Nu va trebui să te gândeşti decât o secundă să ştii exact de ce ai primit acest mesaj astăzi.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

La ora de Anatomie profa îl întreabă pe Bulă:
- Pe care parte a corpului se află inima?
- Pe cea interioară, doamna profesoară…

SUPER MELODII ! PETRECERE ! Colaj Pentru Chefuri !!! - Boxele la max !!!

Asculta mai multe audio dance

Posted: 16 Jul 2012 10:44 PM PDT
Foto: Icyimage | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos
Foto: Icyimage | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos
Doar prin veselie
Ajungi în iubire!
Doar prin iubire,
Ajungi în unime!
Caută iubirea în toate,
În natură, în soare, în ape
Şi-atunci sufletul tău
Va fi fericit mereu!
Zâmbeşte cu inima
Mereu deschisă,
Râzi cu poftă
Şi fă haz,
De orice necaz!
Şi inima ta,
De seninătate
Se va bucura!
Şi cu îngerașii
Va zbura!
Anca Revnic
Paşi către Înălţare
Cartea cu dedicatie personalizata pe CartiFrumoase.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu