marți, 18 septembrie 2012

0 zi buna / 18 septembrie

Posted: 17 Sep 2012 11:53 PM PDT
Foto: 123rtf.com
Foto: 123rtf.com

“Nu contează cât de mult timp am fost mărginiţi de limitele ignoranţei noastre. Dacă intrăm într-o cameră întunecată şi aprindem lumina, nu contează dacă acea cameră a stat în întuneric o zi, sau o săptămână, sau zece mii de ani – aprindem lumin şi întunericul dispare. O dată ce am întrevăzut capacitatea noastră de a iubi şi a fi fericiţi…lumina s-a aprins.”
Sharon Salzberg

“Izvorul iubirii se află în străfundurile noastre şi îi putem ajuta pe alţii să aibă parte de multă fericire. O vorbă, un gest, un gând, pot micşora suferinţa altuia şi-i pot aduce bucurie.”
Tich Nhat Hanh

“Oamenii se adăpostesc unul pe altul.”
Proverb irlandez

Stimate Google! Te rog să nu te comporţi precum prietena mea. Lasă-mă mai întâi să-mi termin propoziţia şi apoi poţi să-mi dai sfaturi. Mulţumesc!

... from this moment on ...

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu