marți, 23 octombrie 2012

O ZI BUNA / 23 octombrie

Posted: 22 Oct 2012 11:10 PM PDT
Foto: Marcus Pink | Flickr.com
Foto: Marcus Pink | Flickr.com

“Fericirea nu este un mod static de a ne autosatisface, ci o modalitate dinamică îndreptată spre exterior – către cunoaşterea a ceva mai mare decât tine, către îndeplinirea îndatoririlor faţă de comunitatea în care trăieşti, către dăruirea faţă de ceilalţi.”
“Drumul către fericire trebuie să ne reprezinte; trebuie să se potrivească temperamentului şi aptitudinilor fiecăruia.”
“Fiecare dintre noi, indiferent cine suntem, cum arătăm sau ce facem, îşi poate găsi fericirea într-un fel care este potrivit pentru el.”
“Nu este nevoie să ne făurim o viaţă nouă – cea pe care o ducem la momentul actual este mai mult decât suficientă – şi nici nu trebuie să aşteptăm pentru un moment propice – momentul cel mai potrivit este întotdeauna cel prezent. Pentru a fi fericiţi, trebuie să ne acceptăm felul de a fi, nu să încercăm să-l ascundem; trebuie să devenim versiuni perfecţioniste ale persoanei care suntem deja, nu ale cuiva care nu putem fi niciodată.”
Richard Schoch, Secretele fericirii

Am fost trist că nu am pantofi, până am întâlnit un om fără picioare.”
Citatul cel mai votat ieri, adăugat de Ursan Liliana.

O tânără se roagă la cel de sus:
– Doamne, de data aceasta vreau să mă rog pentru cei din jurul meu, fără a cere nimic pentru mine. Dă-i Doamne mamei mele un ginere chipeş, bogat cu vile şi maşini, dotat şi cumsecade…



COLAJ JOE DOLAN si DEMIS ROUSSOS - MELODII SUPERBE !

Asculta mai multe audio dance

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu