vineri, 21 ianuarie 2011

O zi buna / 10 ianuarie

Posted: 09 Jan 2011 02:00 PM PST
Bine te-am regăsit!
Bine te-am regăsit! | Foto: Murali cm ~ sxc.hu

Gândul pozitiv al zilei:

Într-o manieră uşoară şi relaxantă, într-un fel pozitiv şi sănătos îmi voi atinge obiectivele propuse pentru acest nou an.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că fiecare zi este Un Nou Început. Un nou ciclu începe în această zi, de fapt în fiecare zi începe un nou ciclu. În fiecare moment, chiar. Aşa că, dacă recunoşti ceva în această zi, recunoaşte ce simbolizează: miracolul continuării fără sfârşit a Ciclului Vieţii. Ce zi măreaţă! Câte motive de sărbătorire! Începem din nou azi! Întoarcem pagina! Şi astfel, poţi să laşi în urmă tot ceea ce nu mai vrei să cari cu tine mai departe. Orice frică, tristeţe, furie, resentiment, dezamăgire, orice lamentare… Lasă-le pe toate în urma ta. Şi acum, folosindu-te de această zi ca şi de o trambulină, continuă-ţi Viaţa!
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

William James: “Mergi în viaţă cu o licărire în ochi, cu un zâmbet pe faţă , şi cu un scop măreţ în inimă.”

Bancul zilei:

Lumea se plânge că s-au scumpit toate. Nu-i adevărat, s-a ieftinit salariul.

Muzica zilei:

=> Da-mi mana – prietene!Da-mi mana - prietene!

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu