sâmbătă, 22 ianuarie 2011

O zi buna / 11 ianuarie

Posted: 10 Jan 2011 02:00 PM PST
O
 zi buna 11 ianuarie
Foto: Michael Faes ~ Sxc.hu

Gândul pozitiv al zilei:

Încep ziua recunoscător pentru o nouă şansă de a da expresie frumuseţii mele interioare.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că bunătatea este una din părţile tale frumoase, însă generozitatea ta te face să străluceşti cu adevărat. Una este să fii bun, şi tu aşa şi eşti, însă e cu totul altceva să fii de asemenea generos fără rezerve: cu timpul tău, cu talentul şi energia ta, cu dorinţa de “a fi acolo” pentru ceilalţi, şi da, cu banii tăi. Eşti o persoană generoasă, şi aceasta duce bunătatea la un nou nivel. Fii fericit conştientizând acest lucru.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

IIon Agarbiceanu “Omul nu e cum s-arata, ci cum simte.”

Bancul zilei:

CUM GÂNDEŞTE UN GREIERE (…şi nu numai el)?
M-am trezit luni şi m-am gândit marţi să mă duc miercuri la muncă… Da` când am văzut joi că vine vineri am zis ce dracu să caut sâmbăta la muncă… când duminica e zi liberă!

Muzica zilei:

=> EDITH PIAF – CELE MAI FRUMOASE MELODIIEDITH PIAF - CELE MAI FRUMOASE MELODII ( melodiile sunt scrise in comentariu )

Asculta mai multe audio traditionala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu