miercuri, 9 februarie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 10 februarie

Posted: 09 Feb 2011 02:20 PM PST
O
 zi buna 10 februarie
Foto: cloudzilla | Flickr.com

Gândul pozitiv al zilei:

Trăiesc bine atunci când dau tot ce-i mai bun din mine.

Rugăciunea zilei:

Doamne, ajută-mă să nu trăiesc doar pentru a supravieţui fiecărei zile, inspiră-mă să folosesc tot ceea ce trăiesc pentru a-mi descoperi şi a mă apropia mai mult de esenţa mea.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… că vei beneficia enorm dacă pur şi simplu te vei devota ţelului de a fi un om bun. Fă eforturi pentru a trăi corect. Asta nu va fi întotdeauna uşor. Va cere muncă adevărată, dedicare reală şi hotărâre în Călătoria Sufletului tău. Cu toate astea, la final, am încredere că Dumnezeu îţi va arăta că totul a meritat, căci răsplata este Realizarea de Sine. A-ţi cunoaşte Sinele Adevărat este scopul şi şansa fiecărei vieţi. Extinderea definirii tale a acestui aspect este invitaţia.  
Cu admiraţie şi adânc respect, te salut!
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

OSHO: “Aminteşte-ţi că viaţa nu se termină mereu aşa cum începe. Sfârşitul este mereu o necunoscută, este un element invizibil. De cele mai multe ori nu se va întâmpla ceea ce noi credem că se va petrece. Viaţa este o călătorie necunoscută. Aşadar, orice ai crede în primele momente din viaţă, în primele clipe ale desfăşurării oricărui eveniment, nu se va termina neapărat aşa cum ai gândit. Ne putem implica în trasarea destinului nostru, dar nu putem deveni cel care îl decide. Rezultatul este întotdeauna altul decât cel scontat.”

Bancul zilei:

Rugăciune pentru 2011
Dragă Dumnezeule,
Tot ce îmi doresc pentru 2011 este un cont bancar mare şi gras şi un corp subţirel.
Dar te rog să nu le încurci ca şi anul trecut.
Amin

Muzica zilei:

=> Muzica Mexicana – DuranguenseMuzica Mexicana - Duranguense - romantic style mix

Asculta mai multe audio blues

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu