luni, 21 februarie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 17 februarie

Posted: 16 Feb 2011 10:32 PM PST
O
 zi buna 17 februarie
Foto: Jackie | Flickr.com

Gândul pozitiv al zilei:

Schimbarea a fost mereu o certitudine în viaţa mea, azi ea e doar mai accelerată, mai vizibilă şi eu tebuie să mă adaptez la noul ei ritm.

Rugăciunea zilei:

Doamne, ajută-ne să nu investim timp şi energie cu întrebări de genul de ce sunt lucrurile aşa, de ce suntem supuşi la atâtea, oare ce va mai urma, ci să profităm de aceste vremuri pentru a descoperi şi a ne ancora în acele adevăruri a căror valabilitate rămâne indiferent de vremuri.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… că o lume nouă va veni atât pentru tine cât şi pentru toate fiinţele de pe pământ.  Nimic nu va mai fi ca şi înainte. Nici finanţele, nici politica, nici serviciul tău, nici relaţiile tale, nici felul în care vei experimenta viaţa ta spirituală – toate acestea se schimbă … şi vor continua să se schimbe. Singura întrebare ce rămâne este: vei face parte din autorii acestor schimbări continue sau mai degrabă vei fi unul din cei care vor fi afectaţi de aceste schimbări!?
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Stephen Covey: “Oamenii nu pot suporta schimbarea dacă înăuntrul lor nu există o esenţă neschimbătoare. Cheia pentru a capăta abilitatea de a te schimba este statornicia conştiinţei a ceea ce eşti, a ceea ce reprezinţi şi a valorii tale.”

Bancul zilei:

La un moment dat, un român vine din Franţa şi-i zice unui prieten:
- Nu credeam că va fi atât de obositor să mă descurc cu franceza!
- Dar nu ştiam că ai învăţat să vorbeşti franceza!
- Păi nici n-am învăţat, dar mă dor mâinile de la atâta franceză câtă am gesticulat!

Muzica zilei:

=> Samba Party !!!Samba Party !!! - Boxele la max si hai sa ne distram !!!! - Colaj pentru zbantuiala !!!

Asculta mai multe audio acustica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu