luni, 21 februarie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 18 februarie

Posted: 17 Feb 2011 10:42 PM PST
O
 zi buna 18 februarie
Foto: Jacksonian22 | Flickr.com

Gândul pozitiv al zilei:

Azi aleg să nu mă las descurajat de lucrurile care nu mi-au ieşit aşa cum am vrut eu. Las viaţa să mă surprindă cu modul ei misterios de a face ca lucrurile să se întâmple.

Rugăciunea zilei:

Doamne, mă rog să realizez că Divinul lucrează în viaţa mea. Ajută-mă să pot vedea dincolo de ce se întâmplă acum pentru a fi deschis să primesc răspunsurile şi soluţiile inspirate de care am nevoie şi să mă bucur de mai multe binecuvântări în viaţa mea.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că nu totul trebuie să ia întorsătură pe care ai plănuit-o tu pentru a o numi succes. Câteodată tot ceea ce vrea Dumnezeu ca tu să faci este să “faci mingea să se învârtească”. Apoi, Ea va continua de acolo. Aşa că atunci când lucrurile iau o altă întorsătură decât ai vrea tu, nu te grăbi să spui: “Fir-ar să fie!” Mulţi din “Fir-ar să fie” sunt o binecuvântare deghizată. Gândeşte-te la posibilitatea că viaţa este magie… şi că există un iepure în acea pălărie. 
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Jim Allen: “Pune la lucru puterea renunţării pozitive. Cei mai mulţi dintre noi vedem renunţarea ca fiind ceva negativ, dar nu e aşa. Ni s-a spus că “Învingătorii nu renunţă niciodată”, dar, în realitate, învigătorii renunţă tot timpul alegând să înceteze să facă acele lucruri care nu aduc rezultatele pe care şi le doresc. Când renunţi la toate lucrurile care nu merg pentru tine, când renunţi să tolerezi toate lucrurile negative care te trag în spate, creezi o “încărcătură” pozitivă în viaţa ta, precum şi spaţiu pentru mai multe experienţe pozitive.”

Bancul zilei:

Bărbaţii uită tot!
Femeile îşi amintesc tot…

Muzica zilei:

=> MINUNATE MELODII ETNO – COLAJ 11 MINUNATE MELODII ETNO - COLAJ 11

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu