marți, 23 august 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 23 august

Posted: 22 Aug 2011 10:52 PM PDT
Foto: Mike Behnken | Flickr.com
Foto: Mike Behnken | Flickr.com
“Nu am nicio treabă cu trecutul, şi nici cu viitorul. Eu trăiesc acum.”
Ralph Waldo Emerson

“Poţi să strângi trecutul atât de strâns de pieptul tău încât să-ţi lase braţele libere ca să poţi îmbăţişa prezentul.”
Jan Glidewell

“Oportunităţile zboară în timp ce noi şedem regretând şansele pe care le-am pierdut şi nu suntem atenţi la fericirea care vine din cauza fericirii care s-a dus.”
Jerome K. Jerome

“Zi obişnuită, lasă-mă să-mi dau seama ce comoară eşti. Lasă-mă să învăţ de la tine, să te iubesc, să te binecuvântez înainte de a pleca. Nu mă lăsa să te neglijez fiind în cautarea unui maine rar şi perfect.”
Mary Jean Iron

- Care este deosebirea dintre un elveţian bogat şi unul sărac?
- Cel sărac îşi conduce singur Mercedesul. 

Melodii de dragoste superbe - Melodii Nemuritoare !!!!

Asculta mai multe audio blues

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu