marți, 13 septembrie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 13 septembrie

Posted: 13 Sep 2011 02:00 AM PDT
Foto: William Cho | Flickr.com
Foto: William Cho | Flickr.com
“Ne putem descurca uşor dacă pentru fiecare zi vom prelua doar povara aferentă ei. Dar povara va fi prea mare dacă mai cărăm şi povara zilei de ieri iar şi iar şi pe urmă adăugăm şi povara lui mâine înainte de a ni se cere asta.”
John Newton

“Încheie fiecare zi şi încheie socotelile cu ea. Ai făcut ce ai putut, s-au strecurat unele gafe şi absurdităţi – uită-le cât de repede poţi. Mâine este o altă zi, trebuie s-o începi cu seninătate şi cu un spirit superior care nu poate fi oprit de vechi non-sensuri.”
Ralph Waldo Emerson

“Succesul este suma eforturilor mici repetate zi de zi…”~
Robert Collier

Te implor dragă Dumnezeule,
Dă-mi inţelepciune pentru a-mi înţelege şeful.
Dă-mi dragoste pentru a-l ierta.
Dă-mi răbdare pentru a-i înţelege faptele.
Dar dragă Doamne, nu-mi da putere pentru că dacă îmi dai putere îi voi sparge capul.

Muzica de petrecere !!! - By-bazaalez12

Asculta mai multe audio populara

Posted: 13 Sep 2011 01:51 AM PDT
Sufletul liber | Porţia de motivaţie pe O zi bună
Foto: 123rf.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu