sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 11-13 noiembrie

Posted: 11 Nov 2011 03:01 AM PST
A venit vremea pentru o scurtă pauză. INSPIRĂ, EXPIRĂ
Simte aerul cum te împrospătează.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
Fă sonorul gândurilor mai încet.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
Închide-ţi ochii şi lasă liniştea să-ţi inunde sufletul.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
Zâmbeşte.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
În aceste momente eşti atât de aproape de esenţa ta adevărată.
Ai ajuns… ACASĂ.

*****
Aici, acum, aleg să fiu receptiv în faţa prosperităţii. Renunţ la limitările şi barierele create în mintea mea. În schimb, îmi pun încrederea în viaţă şi darurile ei minunate. Atunci şi doar atunci, noi oportunităţi îmi vor bate la uşă, noi căi mi se vor dezvălui, voi fi la locul potrivit în mometul potrivit, sufetul îmi va fi răsfăţat cu bucurii şi surprize plăcute, mintea va putea descoperi şi pune în aplicare idei inspirate, oameni frumoşi îmi vor intersecta calea şi-mi vor îmbogăţi fiinţa. *****

Relaxează-te! Savurează cu toată fiinţa ta aceste momente. Lasă-le să te încarce cu energia şi motivaţia de care ai atât de multă nevoie. E atât de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu