marți, 15 noiembrie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 14 noiembrie

Posted: 13 Nov 2011 10:27 PM PST
Foto: dorena-wm | Flickr.com
Foto: dorena-wm | Flickr.com
“Una dinte cele mai mari slăbiciuni ale amenirii este frecvenţa cu care se foloseşte cuvântul IMPOSIBIL.”
Napoleon Hill

“Făureşte-ţi vise nobile, căci vei ajunge ceea ce visezi.”
James Allen

“Imaginaţia este arta de a vedea lucrurile invizibile.”
Jonathan Swift

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
… creativitatea nu este ceva ce tu aştepţi. Ci este ceva ce te aşteaptă pe tine. Decide să fii creativ, nu aştepta să devii. Trebuie să te provici. Ridică pensula. Apucă camera. Deschide calculatorul. Începe să pregăteşti masa. Mergi la muncă devreme. Propune soluţia. Lansează ideea. Devino răspunsul. Cum crezi că s-au scris aceste cuvinte de către mine? Crezi că eu am timp să-mi aştept “inspiraţia”? Eu trebuie să fiu inspiraţia. Şi la fel şi tu.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch www.humanitysteam.ro

== Eu stiu sa-ti spun ca te iubesc,fara cuvinte - Colaj==

Asculta mai multe audio manele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu