miercuri, 31 octombrie 2012

O zi buna / 31 octombrie

Posted: 30 Oct 2012 10:00 PM PDT
Foto: april | Flickr.com
Foto: april | Flickr.com


“Nu e sufficient ca soarele să se înalţe, mai trebuie să transformăm zorile într-o nouă zi.”
“Dacă mă gândesc la tot ce ştiu despre mine, de când îmi aduc aminte, am sentimentul că viaţa mea nu a fost decât o succesiune de naşteri, o suită de etape marcate fiecare cu o nouă bornă albă a unei importante treziri de conştiinţă, fundamentală pentru dezvoltarea mea. Astfel, viaţa mea pare un parcurs străbătut de naşteri, apariţii şi veniri pe lume care au contribuit la facerea omului care am devenit astăzi.”
“Pentru omul care sunt, nu cred că există un stadiu de conştientizare final. Ceea ce contează cel mai mult nu este rezultatul. Cele mai importante sunt descoperirile de-a lungul drumului de căutări.”
“Eu mă implic astăzi, cu ceea ce sunt, faţă de tine, cu ceea ce eşti. Şi implic în această aventură relaţională o parte din mine aflată în evoluţie şi pe care încă nu o cunosc, faţă de o parte din tine aflată în evoluţie şi pe care nici tu nu o cunoşti încă.”

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
…că este un proverb chinezesc: îndoieli mari  înseamnă înţelepciune adâncă. Îndoieli mici înseamnă înţelepciune puţină. Nu te opri niciodată din îndoieli, din întrebări, niciodată, vreodată să nu presupui că deţii toate răspunsurile. Având toate răspunsurile moare însăşi întrebarea; devine lipsită de viaţă – şi tu de asemenea… Continuă să cauţi, continuă să descoperi. Niciodată vreodată să nu găseşti tot. Pentru că atunci când găseşti tot, vei  nega că mai este ceva de descoperit.Şi niciodată nu ai descoperit totul.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch 
www.humanitysteam.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu