miercuri, 14 noiembrie 2012

O zi buna / 14 noiembrie

Posted: 13 Nov 2012 10:46 PM PST
OZB - Mesajul zilei
Foto: Patrick Bouquet | Flickr.com

“Recompensele şi suflul nou… vin din curajul de a încerca ceva, tot feluri de lucruri, pentru prima oară. Un amator entuziast nu trebuie să fie un geniu pentru a evita capcanele unui domeniu în care nu are nicio pregătire… amatorii cu simţul aventurii ne răsplătesc cu incursiuni minunate în sfere neaşteptate.”
14 noiembrie
Daniel Boorstin
“Moartea nu este decât unul dintre multele feluri în care îţi poţi pierde viaţa.”
Alvah Simon

Într-un bar… un client…
- Ce v-ar plăcea?, întreabă barmanul.
- Ce mi-ar plăcea?… Păi, o casă mai mare, bani mai mulţi şi o sotie mult mai frumoasă.
- Nu, zise barmanul calm, am vrut să zic: “Ce doriţi?”
- Îmi doresc să câştig la loterie, să mă iubească soacra şi copilul meu să se nască sănătos.
- Ce să fie???…, zise barmanul începând să-şi piardă răbdarea.
- Băiat sau fată… nu contează.
- Domnule (enervat de-a dreptul), m-ai înţeles greşit, te-am întrebat doar: “Ce vrei să bei??!”
- Aaa…, păi de ce nu spui aşa?!… Ce ai?
Barmanul:
- Absolut nimic! Sunt perfect sănătos!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu