joi, 29 noiembrie 2012

O zi buna / 29 Nov 2012

Posted: 29 Nov 2012 03:19 AM PST
Foto: DavGoss | Flickr.com
Foto: DavGoss | Flickr.com

Tu mai stii cum e incantarea de a face ceva nou? Cata infuzie de energie, cata prospetime in idei… E ceva absolut fantastic si daca nu mai stii cum e, te invit sa faci ceva pentru a retrai astfel de clipe.
Poate fi vorba despre un lucru banal cum ar fi a merge pe un drum nou acasa. Sau a citi o carte despre un subiect care nu te-a interesat pana acum. Sau poate fi ceva mai radical. Tu stii ce ti se potriveste si pentru ce e momentul acum in viata ta.
Insa nu lasa sa se incheie anul fara sa iti daruiesti aceste clipe atat de speciale ale unui nou inceput, ale unei noi explorari, ale unei noi descoperiri.
Eu am simtit nevoia sa iau o pauza de la clasicele mesaje OZB. Mi-e pofta de o schimbare… o schimbare pozitiva, bineinteles, cine si-ar dori altfel de schimbari?!
Insa uneori mai e nevoie si de schimbari care pe moment nu te incanta, dar care sunt necesare pentru a evolua la un alt nivel. Asadar, OZB va trece in acest sfarsit de an printr-o astfel de schimbare. Mesajele nu vor mai fi zilnice in luna lui decembrie. Ele vor reveni de la mijlocul lui ianuarie.
Iti voi scrie, dar mai rar. Astfel imi acord timpul necesar pentru o renovare de calitate :) . Si in paralel voi face tot ce imi sta in putinta astfel incat si de aceste sarbatori sa iti fiu de folos cu a face un cadou inedit, ce raspandeste voie buna tie si oamenilor din viata ta pe care ii pretuiesti.
Chiar acum am terminat de povestit cu prietena mea Paula, ajutorul meu in punerea ideilor in practica (ca la mine acestea vin suvoi si atat de bine imi prinde sa am pe cineva langa mine care ma ghideaza sa le pot organiza, gestiona si aplica) a carei prietenie a venit ca bonus in urma participarii la cursul Essence, despre care am mai povestit si pe care il recomad cu toata caldura.
Ideea de a fi spiridusul-ajutor de sarbatori a entuziasmat-o si pe ea, astfel incat iata-ne lucrand impreuna la Fabricuta de bucurii OZB, cum am botezat proaspatul nostru loc de munca :) .
Zilelea acestea ne punem toata creativitatea la bataie, vom lucra cu veselie si pline de entuziasm pentru ca atunci cand vor fi gata darurile de sarbatori sa poarte in ele amprenta bucuriei si poftei de viata. Dar nu iti spun acum mai multe. Toate la timpul lor.
Si, daca ai simtit valul de energie din ultimele mesaje, nu uita sa iti creezi acele ocazii in care sa poti trai si tu din nou prospetimea unui nou inceput.
Carmen @ Ozibuna.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu