joi, 29 noiembrie 2012

O zi buna /

Posted: 27 Nov 2012 06:28 AM PST
Mesajul zilei OZB
Foto: Tony Armstrong | Flickr.com
Ti se adreseaza si tie.
Asa ar trebui sa fie. Adevarul este insa altul. Formularea corecta este “Ti se adreseaza si tie?”.
Da… nu e o afirmatie, e o intrebare pe care ti-o adresez si la care te invit sa reflectezi citind mesajul tarziu de azi.
Dar sa incep cu inceputul: mesajul zilei de vineri, deloc programat, o inspiratie de moment – este despre recunostinta. Sambata la evenimentul Sarbatoreste-ti viata era un stand cu multe carti, dintre toate doar una mi-a facut cu ochiul. Era un Jurnal al recunostintei.
Ascultand melodiile domnului Gheorghe Iovu, am inceput sa-mi plimb pixul pe prima foaie a jurnalului proaspat achizitionat.  Am inceput prin a multumi pentru oamenii frumosi din viata mea. Pentru mesajele ce vin din interior.  Si cuvintele au inceput sa curga mai apoi siroaie. Printre alte mesaje am notat:
Sunt recunoscatoare pentru toate ocaziile in care imi folosesc punctele forte, ce-mi vin ca o manusa si-mi dau forta.
Sunt atat de recunoscatoare pentru acest corp miraculos, in forma si sanatos.
Stiu ca orice e posibil la momentul potrivit, la locul potrivit, in contextul potrivit, si sunt profund recunoscatoare pentru aceasta.
Sunt recunoscatoare pentru darul ce mi-a fost incredintat sa-l daruiesc.
Sunt entuziasmata precum un copil si-mi exprin recunostinta prin zambet.
Sunt recunoscatoare pentru toate momentele in care bucuria imi danseaza prin fiinta. E ceva magic. Parca sunt un alt om.
Sunt recunoscatoare pentru cuvinte si puterea lor de transformare. Aleg sa ma folosesc de ele pentru a-i inspira pe cei dragi si oamenii cu care intru in contact. Sunt constienta ca simplele cuvinte nu sunt suficiente. Ele trebuie sa fie incarcate cu energia corespunzatoare si au nevoie de contextul potrivit care sa le puna cat mai bine in valoare.
Si sub influenta inspiratiei am scris si randul urmator
Sunt profund recunoscatoare pentru binecuvantarea de a putea schimba mentalitati prin puterea recunostintei. Asta ne pune mintea limitativa, neincrezatoare in agatatoare la intrare si putem zburda in voie pe taramul posibilitatilor, a manifestarii divine in cea mai potrivita forma.
Am mai auzit de puterea recunostintei, m-am straduit si eu sa o aduc in viata mea, si nu o data. Insa am o minte ce cauta sa gaseasca logica, sa gaseasca lipsurile, sa gaseasca ce nu e bine, ce e periculos… Poate stii si tu cum e din proprie experienta. Noroc cu mesajele OZB care transmit si ganduri bune si frumoase.
Am auzit si de jurnalul recunostintei, dar ideea de a te forta sa scrii in fiecare zi 1,2,..5 chestii pentru care esti recunoscator i-ar lua din farmec.
Ei, acum a fost o experienta tare ciudata. Mintea mea s-a relaxat pe notele muzicale din fundal, starea era de entuziasm dupa asa o zi petrecuta alaturi de oameni faini, si cuvintele au curs. Ba am mai si desenat.
Si cum stau foarte bine la capitolul creativitate, mi-a venit urmatoarea idee cum ar fi daca anul acesta de sarbatori iti voi fi de ajutor in a face cel mai special cadou celor dragi. Si e vorba de tine, nu de ei. Pentru ca anul acesta am invatat din plin lectia ca atunci cand nu iti porti de grija tie, nu le esti de mare folos nici celorlalti.
Imagineaza-ti cat de mult bine le-ai face copiilor tai, partenerului, parintilor, elevilor, colegilor, clientilor daca tu ai avea o stare de liniste interioara, de bucurie si incredere. Cum ar fi sa iti pui obiective fara a simti ca ele sunt atat de departe si greu de atins.
Si da ma gandesc la a initia o miscare marca OZB a recunostintei, ceva care sa te surprinda, sa iti transmita energie pozitiva, si bineinteles sa te inspire. Cam asta e ideea foarte succint. Nu am dezvoltat-o inca pana nu aud si parerea ta.
Prin urmare, tu te-ai inscrie in a face un cadou special de sarbatori celor dragi tie, practicand tu puterea recunostintei? Daca primesc minim 100 de comentarii pe site sau raspuns la acest mesaj voi reveni cu mai multe detalii. Daca nu, voi considera ca nu e sa fie.
Multumesc!
Carmen

Din arhivă, aleator selectate:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu