miercuri, 23 februarie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 22 februarie

Posted: 21 Feb 2011 02:00 PM PST
O
 zi buna 22 februarie
Foto: Peter | Flickr.com

Gândul pozitiv al zilei:

E important să îmi conştientizez slăbiciunile şi apoi să aleg cum să mă descurc cu ele.

Rugăciunea zilei:

Doamne, ajută-mă să-mi reamintesc în fiecare zi că a avea slăbiciuni înseamnă să fii uman, dar a le face faţă e ceea ce te conduce către succes.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… că recunoaşterea slăbiciunilor tale este primul pas în repararea pierderilor tale. Thomas Kempis a spus asta şi avea dreptate. Uneori asta este cel mai greu lucru de făcut. Totuşi adevărul despre alţii şi despre sine în privinţa neajunsurilor noastre aproape asigură că vei parcurge un drum lung. Oricine te poate vedea aşa cum eşti, aşa că de ce să nu admiţi ceea ce toţi pot vedea? Nu poţi renunţa la nimic dacă nu îţi dai seama  că eşti legat de lucrul respectiv. Admite-ţi slăbiciunile şi urmăreşte-le preschimbându-se în  punctele tale forte.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Jacques-Benigne Bossuet: “Cea mai mare dintre slăbiciuni este marea frică de a nu părea slab.”

Bancul zilei:

Cică era ziua de naştere a unui vameş şi colegii lui nu ştiau ce cadou să-i facă.
Zice unul:
“Hai să-i cumpărăm un Ferrari!”
Ceilalţi protestează:
“E prea puţin, mă, ce naiba!?”
Altul:
“Hai să-i luăm o vilă în Elveţia!”
Ceilalţi:
“E prea puţin, să fim serioşi, e colegul nostru de atâţia ani!”
Altul:
“Hai să-l lăsăm singur pe tură într-o zi.”
Ceilalţi:
“E prea mult, mă.”

Muzica zilei:

=> Muzica Greceasca , Indiana , albaneza, tiganeasca etcMuzica Greceasca , Indiana , albaneza, tiganeasca etc ... - - Colaj bun pentru petreceri ... - Selectie Super melodii ...

Asculta mai multe audio acustica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu