sâmbătă, 1 septembrie 2012

O zi buna / 31 august – 2 septembrie

Posted: 31 Aug 2012 01:05 AM PDT
Foto: Roza | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos
Foto: Roza | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos
A venit vremea pentru o scurtă pauză.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
Simte aerul cum te împrospătează.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
Fă sonorul gândurilor mai încet.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
Închide-ţi ochii şi lasă liniştea să-ţi inunde sufletul.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
Zâmbeşte.
INSPIRĂ, EXPIRĂ
În aceste momente eşti atât de aproape de esenţa ta adevărată.
Ai ajuns… ACASĂ.
De aici, acum, reaminteşte-ţi că suntem făcuţi să evoluăm, să ne dezvoltăm.
Întotdeauna va fi loc de mai bine în viaţa noastră! Ne stă în fire să ne dorim mai mult. Altfel am fi rămas în peşteri până în ziua de azi, dacă nu cumva am fi fost raşi de pe faţa pământului.
Greşim mult mai tare dacă alegem să ne risipim resursele cu care am fost dotaţi. Consumăm degeaba aerul şi facem inutil umbră pământului. Sunt convinsă că nu asta îţi doreşti în viaţă, nu-i aşa?
Cel mai probabil însă că sunt momente în care nu ştii ce poţi face pentru a progresa. Oare nu cumva e nevoie de mai multă inteligenţă, de mai mult talent, de mai multe pile, de mai mult noroc? Oare chiar meriţi mai mult? Oare schimbarea chiar e în mâinile tale?
Da, din fericire, depinde enorm de mult de tine! De aceea azi eu te invit să meditezi la cum poţi să beneficiezi de pe urma acestei puteri pe care o posezi. Vei fi surprins de câte lucruri minunate pot izvorî din tine odată ce devii conştient de resursele interioare pe care le posezi.
Weekend fain şi inspirat să ai!
Carmen @ Ozibuna.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu