marți, 4 septembrie 2012

O zi buna / 4 septembrie

Posted: 03 Sep 2012 11:52 PM PDT
Foto: Nicholas_T | Flickr.com
Foto: Nicholas_T | Flickr.com

“Sunt momente în care pare imposibil să nu îți faci constant griji în societatea noastră modernă. Oriunde te-ai duce,lumea vorbește despre cât de multe are de făcut și ce puțin timp are la dispoziție. Am ajuns să fim niște fapte umane, nu ființe umane. Toată lumea s-a înrolat în războiul Să Facem Mai Mult și se agită peste tot cu liste de treburi de făcut. Oamenii încep să semene cu Iepurelele Alb din Alice în Țare Minunilor: Am întârziat, am întârziat la o întâlnire foarte importantă.N-am timp de bună ziua și la revedere.”
“Mulți dintre noi nu își dau seama ce impact avem asupra celor din jur. Oriunde ai fi, poți face mult bine prin simpla ta prezență. Starea de spirit este contagioasă, poți influența starea de spirit a celorlalți cu aura ta, cu câmpul tău energetic. Ai intrat vreodată în birou într-o stare de zile mari? Zâmbești, ești fericit, ești pe cai mari. Acel câmp de energie pozitivă îi va influența într-un mod plăcut și pe colegii de birou, chiar dacă nu observi imediat. E greu să stai bosumflat lângă cineva care zâmbește.”
Loretta LaRoche

Ea: Dragul meu, sunt însărcinată. Ce ți-ai dori să fie?
El: Banc.

Helmut Lotti - Melodii de colectie

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu